Serwis

Elektroniczny rejestr serwisowy
Tradycyjnie historię serwisową auta sprawdzamy i wpisujemy do książki serwisowej. W Maździe wprowadziliśmy Elektroniczny rejestr serwisowy (DSR) – bezpieczną, podłączoną do Internetu bazę danych, w której przechowywana jest pełna historia serwisowa Twojego auta. Jest on dostępny dla wszystkich samochodów, które zarejestrowaliśmy od lipca 2006 roku. Dlaczego to robimy?

Bo zwiększa wartość samochodu
Twój Elektroniczny rejestr serwisowy zawiera szczegółowe informacje na temat przeglądów i wykonanych w aucie prac. Uaktualniony rejestr serwisowy zwiększa wartość odsprzedaży samochodu, ponieważ nabywca może łatwo sprawdzić wiarygodną historię serwisową. Zawiera on także informacje na temat zakresu pakietu Mazda Assistance i ewentualnej przedłużonej gwarancji.

Bo jest pewny
Dla potencjalnych nabywców lub sprzedawców Mazdy z pewnością duże znaczenie ma fakt, że dane serwisowe są bezpiecznie przechowywane w centralnej bazie danych. To oznacza, że nie trzeba się martwić o utratę danych, ani, co ważniejsze, o sfałszowane wpisy do rejestru. Ponieważ historia serwisowa Mazdy zawiera aktualny przebieg przy każdym wpisie do rejestru, można łatwo stwierdzić, czy ktoś przestawiał wskaźniki przebiegu.

Bo jest wygodny
Powiadomienia serwisowe dopasowane do Twojego stylu jazdy przypomną Ci o stosownym terminie wizyty w serwisie. Przy wykonywaniu usługi serwisowej, dealer może dostarczyć uaktualniony wydruk wszystkich serwisowanych elementów. A jeśli Twoja kopia Elektronicznego rejestru serwisowego ulegnie uszkodzeniu lub zginie, możesz poprosić dealera o nową.

E-mail: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Matsuoka Motor Sp. z o.o wiadomości zawierających informacje handlowe dotyczące produktów i usług Dealera, w tym promocji serwisowych, zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera, w formie wiadomości e-mail na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam.
Rozmowa telefoniczna / sms: Wyrażam zgodę na kontakt i rozmowę telefoniczną (głosową) / otrzymywanie wiadomości sms przez Matsuoka Motor Sp. z o.o na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam w celu informowania o produktach i usługach Dealera, w tym promocjach serwisowych, zaproszeniach na jazdy testowe, wydarzeniach organizowane przez wybranego dealera Mazda.
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Matsuoka Motor Sp. z o.o z siedzibą przy Konopnica 164 E, 21-030 Motycz

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna Dealer.