Serwis

Gwarancja producenta

Przy zakupie nowej Mazdy dostajesz kompleksową gwarancję producenta. Obejmuje ona:

  • Gwarancja jest ważna przez 36 miesięcy lub 100.000 km przebiegu, w zależności, co nastąpi wcześniej lub przez 1 rok bez ograniczeń przebiegu.
  • Gwarancja na lakier i korozję powierzchni jest ważna przez 36 miesięcy lub 100.000 km przebiegu, w zależności, co nastąpi wcześniej.
  • Oryginalne części i akcesoria Mazdy objęte są gwarancją przez 12 miesięcy od daty zakupu.
  • Gwarancja na perforację obejmuje perforację blach nadwozia na skutek korozji i wynosi niezależnie od przebiegu 12 lat (144 miesiące).

Otrzymujesz również bezpłatne uczestnictwo w programie Mazda European Assistance obejmującym:
- Pomoc w razie awarii mechanicznej, elektrycznej lub spowodowanej wypadkiem, przez 24 godziny na dobę, 365 dni w roku, w miejscu zamieszkania lub poza nim.
- Pomoc, jeśli Twój samochód zostanie unieruchomiony przez "błąd kierowcy", taki jak zgubienie kluczyków, wyczerpanie paliwa itp.
- Pokrycie kosztów hotelu, przejazdu pociągiem lub przelotu samolotem.
- Holowanie pojazdu.
- Ogólnoeuropejski program dla samochodów osobowych w 32 krajach, który obejmuje przewóz samochodu, kierowcy i wszystkich pasażerów do miejsca zamieszkania.

E-mail: Wyrażam zgodę na przesyłanie przez Matsuoka Motor Sp. z o.o wiadomości zawierających informacje handlowe dotyczące produktów i usług Dealera, w tym promocji serwisowych, zaproszeń na jazdy testowe, czy wydarzenia organizowane przez Dealera, w formie wiadomości e-mail na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam.
Rozmowa telefoniczna / sms: Wyrażam zgodę na kontakt i rozmowę telefoniczną (głosową) / otrzymywanie wiadomości sms przez Matsuoka Motor Sp. z o.o na telekomunikacyjne urządzenia końcowe, z których korzystam w celu informowania o produktach i usługach Dealera, w tym promocjach serwisowych, zaproszeniach na jazdy testowe, wydarzeniach organizowane przez wybranego dealera Mazda.
Kto jest administratorem podanych przez Pana/Panią danych?
Matsuoka Motor Sp. z o.o z siedzibą przy Konopnica 164 E, 21-030 Motycz

W jakim celu przetwarzamy Pana/Pani dane?
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez Dealera w celu odpowiedzi na otrzymane zapytanie oraz jeśli dotyczyło tego pytanie – również w celu marketingu towarów i usług Dealera lub dostawców części lub akcesoriów, w tym przekazywania informacji handlowych.

Jakie prawa Panu/Pani przysługują?
W przypadkach i na zasadach określonych w RODO przysługuje Pani/Panu prawo żądania dostępu do danych osobowych dotyczących Pani/Pana osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych.

Czy ma Pan/Pani obowiązek podania danych?
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, przy czym niezbędne do przekazania aktualnych informacji o modelu samochodu, którym jest Pani/Pan zainteresowana/y.

Szczegółowe informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych oraz o prawach, które Pani/Panu przysługują na podstawie przepisów o ochronie danych osobowych znajdują się na stronie Klauzula Informacyjna Dealer.